KudoZ home » German to Polish » Law (general)

beschränkt körperschaftssteuerpflichtig

Polish translation: ograniczony obowi±zek podatkowy w podatku dochodowym od osób prawnych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:beschränkt körperschaftssteuerpflichtig
Polish translation:ograniczony obowi±zek podatkowy w podatku dochodowym od osób prawnych
Entered by: cynkol

11:26 Jun 19, 2005
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
German term or phrase: beschränkt körperschaftssteuerpflichtig
Nach § 2 KStG ist die Gesellschaft beschränkt körperschaftsteuerpflichtig, soweit inländische Einkünfte vorliegen.
cynkol
Poland
s.u.
Explanation:
ograniczony obowi±zek podatkowy w podatku dochodowym od osób prawnych - bedzie bardzej "ustawowo" :-)

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 59 mins (2005-06-19 17:25:04 GMT)
--------------------------------------------------

Zapomniałam rzucic strony dla poparcia mojej wersji :-)
http://www.google.pl/search?hs=Ll2&hl=pl&client=firefox-a&rl...
http://www.google.pl/search?hs=p7h&hl=pl&client=firefox-a&rl...
Selected response from:

Danuta Polanska
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4s.u.Danuta Polanska
3 +1ograniczenie zobowiazana do płacenia podatku od osób prawnychKinzer


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
beschränkt körperschaftssteuerpflichtig
ograniczenie zobowiazana do płacenia podatku od osób prawnych


Explanation:
słonik kilian

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2005-06-19 11:45:18 GMT)
--------------------------------------------------

tzn. słownik :)

Kinzer
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rjz
4 hrs

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
beschränkt körperschaftssteuerpflichtig
s.u.


Explanation:
ograniczony obowi±zek podatkowy w podatku dochodowym od osób prawnych - bedzie bardzej "ustawowo" :-)

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 59 mins (2005-06-19 17:25:04 GMT)
--------------------------------------------------

Zapomniałam rzucic strony dla poparcia mojej wersji :-)
http://www.google.pl/search?hs=Ll2&hl=pl&client=firefox-a&rl...
http://www.google.pl/search?hs=p7h&hl=pl&client=firefox-a&rl...

Danuta Polanska
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 68
Grading comment
Dzięki!