KudoZ home » German to Polish » Law (general)

Vollstreckungshaftbefehl

Polish translation: nakaz doprowadzenia skazanego (do zakładu karnego)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Vollstreckungshaftbefehl
Polish translation:nakaz doprowadzenia skazanego (do zakładu karnego)
Entered by: Alina Brockelt

18:27 Feb 20, 2006
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
German term or phrase: Vollstreckungshaftbefehl
Czy istnieje odpowiednik w pl? Je¿eli tak, to b. proszê o podanie normy lub innego wiarygodnego ¼ród³a.
Dziêki z góry!
Alina Brockelt
nakaz doprowadzenie skazanego (do zakładu karnego)
Explanation:
z.B. Art. 79 kkw
Selected response from:

rjz
Grading comment
Serdecznie dziękuję!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1nakaz doprowadzenie skazanego (do zakładu karnego)rjz
3nakaz egzekucyjnyLena7


Discussion entries: 3





  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nakaz egzekucyjny


Explanation:
słownik terminologii prawniczej

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2006-02-20 18:58:28 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.monitorprawniczy.pl/artykul.php?idart=3701

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2006-02-20 19:14:43 GMT)
--------------------------------------------------

pospieszyłam się, nie doczytałam w środku VollsteckungsHAFTbefehl, ale nie wiem jak wycofać odpowiedź, sorki

Lena7

52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
nakaz doprowadzenie skazanego (do zakładu karnego)


Explanation:
z.B. Art. 79 kkw

rjz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 258
Grading comment
Serdecznie dziękuję!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Szymon Metkowski: tak, choæ tam nie ma tego zestawienia s³ów.
3 hrs