KudoZ home » German to Polish » Law (general)

bereits benannt

Polish translation: już wskazanej


16:22 Oct 21, 2006
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
German term or phrase: bereits benannt
W pozwie:

Beweis. Frau xyz, b. b.

Dotychczas tłumaczyłam to "jak wyżej", ale w tym przypadku nie mogę, bo dane tej osoby zostały przypuszczalnie podane w jakimś wcześniejszym piśmie do którego nie mam wglądu.
Może ktoś zna jakieś zgrabne określenie po polsku?
Alina Brockelt
Polish translation:już wskazanej
Explanation:
Miałam niedawno taki sam zwrot, więc jest to chyba powszechnie stosowana formułka. Przetłumaczyłam to jako "już wskazanego".

Benennung to wskazanie świadków. Chodzi zatem o to, że nie jest to świadek nowy, a świadek już wskazany.

Pozdrawiam
Selected response from:

Joanna Łuczka
Poland
Grading comment
Wszytkim bardzo dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wczesniej wymienionej, juz wymienionejMagdalena Silf
3już wskazanejJoanna Łuczka
3jak wcześniej już podanorjz
3dowód: ..... , w aktach sprawy
Szymon Metkowski


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dowód: ..... , w aktach sprawy


Explanation:
W ten sposób.

Szymon Metkowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 536

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jak wcześniej już podano


Explanation:
poprzednio już wymienionej

rjz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 258

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wczesniej wymienionej, juz wymienionej


Explanation:
... uprzednio wspomnianej - tez pasuje :) pozdr

Magdalena Silf
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19

18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
już wskazanej


Explanation:
Miałam niedawno taki sam zwrot, więc jest to chyba powszechnie stosowana formułka. Przetłumaczyłam to jako "już wskazanego".

Benennung to wskazanie świadków. Chodzi zatem o to, że nie jest to świadek nowy, a świadek już wskazany.

Pozdrawiam

Joanna Łuczka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 68
Grading comment
Wszytkim bardzo dziekuje!