KudoZ home » German to Polish » Law (general)

Anschreibeverfahren

Polish translation: procedura uproszczona poprzez wpis (towarów) do rejestru


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Anschreibeverfahren
Polish translation:procedura uproszczona poprzez wpis (towarów) do rejestru
Entered by: Grażyna Lesińska

15:01 Oct 31, 2006
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / procedury celne
German term or phrase: Anschreibeverfahren
Anschreibeverfahren (ASV)

Wesentliches Merkmal des ASV ist die Verlagerung des Gestellungsortes vom Amtsplatz der Abfertigungszollstelle in beispielsweise die Geschäftsräume des Warenempfängers. Auch die gänzliche Befreiung von der Gestellungspflicht kann für einen bestimmten Warenkreis zugelassen werden.

Nie wiem, jak nazwać to postepowanie :-((
Grażyna Lesińska
Poland
procedura uproszczona poprzez wpis (towarów) do rejestru
Explanation:
Niestety po polsku trochę dłuższa nazwa :-)
Jest to jedna z trzech form procedury uproszczonej (obok unvollständige Zollanmeldung - niekompletne zgłoszenie celne oraz vereinfachte Zollanmeldung - uproszczone zgłoszenie celne).

Tutaj masz link niemiecki:
http://www.zoll.de/b0_zoll_und_steuern/a0_zoelle/c0_zollanme...

--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2006-10-31 17:11:33 GMT)
--------------------------------------------------

A tu po polsku:
http://www.aksyd.com.pl/pl/logistyka/zagadnienia_celne/proce...
Selected response from:

Joanna Łuczka
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4procedura uproszczona poprzez wpis (towarów) do rejestruJoanna Łuczka
4uproszczone postępowanie celne prowadzone w pomieszczeniach wywożącego
Andrzej Lejman


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uproszczone postępowanie celne prowadzone w pomieszczeniach wywożącego


Explanation:
Kilian

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 161

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
procedura uproszczona poprzez wpis (towarów) do rejestru


Explanation:
Niestety po polsku trochę dłuższa nazwa :-)
Jest to jedna z trzech form procedury uproszczonej (obok unvollständige Zollanmeldung - niekompletne zgłoszenie celne oraz vereinfachte Zollanmeldung - uproszczone zgłoszenie celne).

Tutaj masz link niemiecki:
http://www.zoll.de/b0_zoll_und_steuern/a0_zoelle/c0_zollanme...

--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2006-10-31 17:11:33 GMT)
--------------------------------------------------

A tu po polsku:
http://www.aksyd.com.pl/pl/logistyka/zagadnienia_celne/proce...

Joanna Łuczka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 68
Grading comment
dziękuję