KudoZ home » German to Polish » Law (general)

St.F

Polish translation: Pierwotne brzmienie ustawy. Sktót od "Stammfassung" (Austria)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:St.F
Polish translation:Pierwotne brzmienie ustawy. Sktót od "Stammfassung" (Austria)
Entered by: Dariusz Prochotta

20:25 Apr 7, 2008
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / ustawy/ skróty
German term or phrase: St.F
StF: BGBl. Nr. 560/1985
MPerdeus
Pierwotna wersja ustawy
Explanation:
Skrót pochodzi od słowa "Stammfassung" i dotyczy norm prawnych w Austrii

--------------------------------------------------
Note added at 14 Stunden (2008-04-08 11:20:06 GMT)
--------------------------------------------------

Jeszcze lepiej będzie: Pierwotne brzmienie ustawy
Selected response from:

Dariusz Prochotta
Germany
Grading comment
Dziękuję - to mi pasuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Pierwotna wersja ustawy
Dariusz Prochotta
3Steuer und Finanzenpatryk80


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
StF
Steuer und Finanzen


Explanation:
jw (Podatki i finanse).
BGBI = Bundesgesetzblatt Teil I

Może Ci się przydać:
http://www.jura.uni-tuebingen.de/einrichtungen/js/links/juri...

patryk80
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 22

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Pierwotna wersja ustawy


Explanation:
Skrót pochodzi od słowa "Stammfassung" i dotyczy norm prawnych w Austrii

--------------------------------------------------
Note added at 14 Stunden (2008-04-08 11:20:06 GMT)
--------------------------------------------------

Jeszcze lepiej będzie: Pierwotne brzmienie ustawy


    Reference: http://www.konvent.gv.at/K/DE/AVORL-K/AVORL-K_00641/imfname_...
Dariusz Prochotta
Germany
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 55
Grading comment
Dziękuję - to mi pasuje