KudoZ home » German to Polish » Law (general)

Minderungsrecht

Polish translation: prawo do redukcji/pomniejszenia/umniejszenia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Minderungsrecht
Polish translation:prawo do redukcji/pomniejszenia/umniejszenia
Entered by: Vaihingen

16:04 Feb 16, 2009
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Zivilrecht
German term or phrase: Minderungsrecht
Der Mieter kann gegenüber dem Mietzins oder sonstigen Forderungen des Vermietres aus diesem Vertrag ein Minderungsrecht nicht ausüben. (dotyczy sytuacji w przypadku zwłoki w płatnościlub braku płatności)
Vaihingen
prawo do redukcji/pomniejszenia/umniejszenia
Explanation:
Najemca nie ma prawa do dokonania redukcji czynszu...

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2009-02-16 16:12:12 GMT)
--------------------------------------------------

W przypadku mieszkania ew. też "lokator"
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
dziekuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1prawo do obniżenia
Jacek Zukowski
4 +1prawo do redukcji/pomniejszenia/umniejszenia
Jerzy Czopik


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
prawo do redukcji/pomniejszenia/umniejszenia


Explanation:
Najemca nie ma prawa do dokonania redukcji czynszu...

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2009-02-16 16:12:12 GMT)
--------------------------------------------------

W przypadku mieszkania ew. też "lokator"

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 325
Grading comment
dziekuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Szymon Metkowski: Jednak najemca. Po co gmatwać lokatorem :)
1 day7 hrs

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
prawo do obniżenia


Explanation:
Najemcy nie przysługuje prawo do obniżenia....

Jacek Zukowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 99

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Szymon Metkowski
1 day7 hrs
  -> dzięki