KudoZ home » German to Polish » Law (general)

Auslösen

Polish translation: dieta


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Auslösen
Polish translation:dieta
Entered by: james18

09:39 Feb 15, 2005
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Law (general)
German term or phrase: Auslösen
alle Zuschläge und Zulagen, wie z.B. Wegzeit, Fahrspesen, Km-Geld, Auslösen und Übernachtungen
james18
Poland
dieta
Explanation:
tu: dieta (podróżna i pobytowa na wyżywienie)
etwa ==>Nach so viel Arbeit erhoffen sie sich als Auslöse eine Brotzeit und einige Fässer Bier. (nach: Quelle: DIE WELT 2001)
Selected response from:

rjz
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3dietarjz
3ryczałt z tytułu kosztów...
Alina Brockelt


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Auslösen
ryczałt z tytułu kosztów...


Explanation:
ponoszonych przez pracownika w związku z miejscem pracy znajdującym się w dużej odległości od miejsca zamieszkania

tak lub podobnie podaje pani Kilian, ale zdaję sobie sprawę, że "gabarytowo" dla Ciebie pewnie nie do przyjęcia :-(
Może ktoś wymyśli coś krótszego?

Alina Brockelt
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 128

3 days11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Auslöse
dieta


Explanation:
tu: dieta (podróżna i pobytowa na wyżywienie)
etwa ==>Nach so viel Arbeit erhoffen sie sich als Auslöse eine Brotzeit und einige Fässer Bier. (nach: Quelle: DIE WELT 2001)

rjz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 258
Grading comment
dzięki