KudoZ home » German to Polish » Law/Patents

Bl.

Polish translation: k.


06:49 May 22, 2002
German to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
German term or phrase: Bl.
Satzung Bl. 2 SB

[chodzi o zapis w rejestrze handlowym, Bl. to Blatt, SB to Tom Specjalny, czy cos podobnego. Jak tlumaczyc Blatt?]
kgas
Polish translation:k.
Explanation:
po polsku "karta".
Mam akurat przed soba polskie dokumenty sadowe, gdzie jest napisane: (k. 20 t. I akt)
Selected response from:

Uwe Kirmse
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5k.
Uwe Kirmse
4stronaJacek Krankowski


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
strona


Explanation:
Tak to tlumacza Holendrzy w swoich odpisach po angielsku ("page")

Jacek Krankowski

16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
k.


Explanation:
po polsku "karta".
Mam akurat przed soba polskie dokumenty sadowe, gdzie jest napisane: (k. 20 t. I akt)

Uwe Kirmse
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 474
Grading comment
Dziekuje!