KudoZ home » German to Polish » Law/Patents

Entgeltpunkte

Polish translation: punkty do naliczania emerytury


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Entgeltpunkte
Polish translation:punkty do naliczania emerytury
Entered by: Uwe Kirmse

11:15 Dec 26, 2002
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents
German term or phrase: Entgeltpunkte
Rentenanwartschaften der gesetzlichen Rentenversicherung in Hoehe von monatlich ...., bezogen auf das Ende der Ehezeit am 31.12.2001 uebertragen.
Dieser Betrag ist in Entgeltpunkte umzurechnen.
EdytaNowa
punkty do naliczania emerytury
Explanation:
To nie jest nic oficjalnego, moze ktos ma lepsza propozycje. Chodzi o to, ze za przepracowany czas, tj. dokladniej za wplacone skladki emerytalne, sa przyznawane punkty. Kiedy przyjdzie do ustalenia emerytury (wzgl. waloryzacji), te punkty przelicza sie na pieniadze. Wiem, bo mam to za soba.
Selected response from:

Uwe Kirmse
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4podstawa wymiaru i kryteria obliczeniarjz
4punkty do naliczania emerytury
Uwe Kirmse


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
punkty do naliczania emerytury


Explanation:
To nie jest nic oficjalnego, moze ktos ma lepsza propozycje. Chodzi o to, ze za przepracowany czas, tj. dokladniej za wplacone skladki emerytalne, sa przyznawane punkty. Kiedy przyjdzie do ustalenia emerytury (wzgl. waloryzacji), te punkty przelicza sie na pieniadze. Wiem, bo mam to za soba.

Uwe Kirmse
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 474

2118 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podstawa wymiaru i kryteria obliczenia


Explanation:
tak ustalono w umowie między Rzecząpospolitą Polską a Republiką Federalną Niemiec o zabezpieczeniu społecznym,

Dziennik Ustaw 1991 nr 108 poz. 468


rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 1628