KudoZ home » German to Polish » Law/Patents

Umsetzung der EG-Eigenmittelrichtlinie

Polish translation: Wykonanie (/realizacja) Dyrektywy UE o środkach własnych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Umsetzung der EG-Eigenmittelrichtlinie
Polish translation:Wykonanie (/realizacja) Dyrektywy UE o środkach własnych
Entered by: Dariusz Kozłowski

01:14 May 27, 2003
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents
German term or phrase: Umsetzung der EG-Eigenmittelrichtlinie
[...] Allerdings ist auch nach Umsetzung der EG-Eigenmittelrichtlinie (89/299/EWG, dazu Lutter, Europäisches Unternehmensrecht, ...) nicht damit zu rechnen, daß die Eigenkapitalausstattung durch Genußrechtskapital vollständig entfällt.

Z góry dziêki za pomoc.
DK
Dariusz Kozłowski
Poland
wdrożenie dyrektywy Wspólnot Europejskich w sprawie ¶rodków własnych
Explanation:
Po wdrożeniu ...itd.
Selected response from:

Zbigniew Zawada
Grading comment
Dzięki za odpowiedzi. Wybieram tę, choć moja wersja brzmiała: "Wykonanie (/realizacja) Dyrektywy UE o środkach własnych".
Dziękuję za dokładność, rzeczywiście EG to "Wspólnoty...". Myślę, że nie będzie jednak drastycznym błędem pozostanie przy UE, jako pojęciu obejmującym przecież i "stare" WE, bo będącym jego logiczną i prawną konsekwencją i kontynuacją...

W przypadku innych zdań - zapraszam, oczywiście, do arbitrażu :)

Pozdr.
DK
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1wdrożenie dyrektywy Wspólnot Europejskich w sprawie ¶rodków własnych
Zbigniew Zawada
3 +1realizacja dyrektywy UE w sprawie środków własnych
Andrzej Lejman


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
realizacja dyrektywy UE w sprawie środków własnych


Explanation:
propozycja

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3748

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bozena Meske: ale EG to "Europäische Gemeinschaften" czyli Wspolnoty Europejskie-niewielka roznica,moze wskazywac na to, ze dyrektywa jest nieco starsza
28 mins
  -> rzeczywiœcie

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
wdrożenie dyrektywy Wspólnot Europejskich w sprawie ¶rodków własnych


Explanation:
Po wdrożeniu ...itd.

Zbigniew Zawada
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 509
Grading comment
Dzięki za odpowiedzi. Wybieram tę, choć moja wersja brzmiała: "Wykonanie (/realizacja) Dyrektywy UE o środkach własnych".
Dziękuję za dokładność, rzeczywiście EG to "Wspólnoty...". Myślę, że nie będzie jednak drastycznym błędem pozostanie przy UE, jako pojęciu obejmującym przecież i "stare" WE, bo będącym jego logiczną i prawną konsekwencją i kontynuacją...

W przypadku innych zdań - zapraszam, oczywiście, do arbitrażu :)

Pozdr.
DK

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: wdrozenie bardziej do mnie przemawia, a WE jest dokladnym odpowiednikiem EG
38 mins