ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » German to Polish » Law/Patents

Flurkarte

Polish translation: Mapa katastralna

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Flurkarte
Polish translation:Mapa katastralna
Entered by: SATRO

17:15 Sep 11, 2003
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents
German term or phrase: Flurkarte
Auszug und FLurkarte aus dem Liegenschaftskataster
sebos
mapa katastralna
Explanation:
To mapa przedstawiająca właściwie wszystko: zabudowa, grunty (klasy), strukturę własności, podział geodezyjny działek itp...

--------------------------------------------------
Note added at 58 mins (2003-09-11 18:14:25 GMT)
--------------------------------------------------

Wniosek do burmistrza Ustki o wydanie decyzji WZiZT z podanym, gdzie załącznikiem jest:
\"aktualna mapa katastralna – ewidencyjna w skali 1: 2880 wraz z wypisami z rejestru gruntów dot. nieruchomości objętej wnioskiem jak i wszystkich sąsiednich nieruchomości - 2 egz.\"

www.ustron.pl/ustron/druki/2003/wdzt.doc


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 0 min (2003-09-11 18:16:08 GMT)
--------------------------------------------------

\"Mapa katastralna - mapa wielkoskalowa zawierająca granice własności i formy użytkowania gruntów, stanowiąca część katastru. /K. Okła/\"

http://www.lasypanstwowe.gov.pl/sip/Slownik/slownik1.htm#Map...
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1mapa katastralna
SATRO
5mapa działki
Ewunia


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
mapa działki


Explanation:
nieruchomość gruntowa może być podzielona na działki ( zapis w katastrze)

Ewunia
Poland
PRO pts in pair: 116

37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
mapa katastralna


Explanation:
To mapa przedstawiająca właściwie wszystko: zabudowa, grunty (klasy), strukturę własności, podział geodezyjny działek itp...

--------------------------------------------------
Note added at 58 mins (2003-09-11 18:14:25 GMT)
--------------------------------------------------

Wniosek do burmistrza Ustki o wydanie decyzji WZiZT z podanym, gdzie załącznikiem jest:
\"aktualna mapa katastralna – ewidencyjna w skali 1: 2880 wraz z wypisami z rejestru gruntów dot. nieruchomości objętej wnioskiem jak i wszystkich sąsiednich nieruchomości - 2 egz.\"

www.ustron.pl/ustron/druki/2003/wdzt.doc


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 0 min (2003-09-11 18:16:08 GMT)
--------------------------------------------------

\"Mapa katastralna - mapa wielkoskalowa zawierająca granice własności i formy użytkowania gruntów, stanowiąca część katastru. /K. Okła/\"

http://www.lasypanstwowe.gov.pl/sip/Slownik/slownik1.htm#Map...



    Reference: http://www.polandproperty.pl/slownik/slowo.asp?ID=31
SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3357

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik
32 mins
  -> Nie wiesz jak jest dziêkujê w jakimœ b. orientalnym jêzyku (znudzi³o mi siê hodot)?