KudoZ home » German to Polish » Law/Patents

einstweilige Anordnung

Polish translation: tymczasowe zarzadzenie sadu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:einstweilige Anordnung
Polish translation:tymczasowe zarzadzenie sadu
Entered by: Bozena Meske

19:42 Jan 21, 2004
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents
German term or phrase: einstweilige Anordnung
"Antrag auf Erlaß einer einstweiligen Anordnung"
Bozena Meske
tymczasowe zarządzenie sądu
Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2004-01-21 19:46:26 GMT)
--------------------------------------------------

Wniosek o wydanie przez sąd tymczasowego zarządzenia (w sprawie)

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2004-01-21 19:47:41 GMT)
--------------------------------------------------

No i oczywiście Kilianowa :)

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2004-01-21 19:50:19 GMT)
--------------------------------------------------

\"Tymczasowe zarządzenie sądu, tj. postanowienie zabezpieczające powództwo o sumę pieniężną na czas toczącego się procesu (art. 747 KPC) może być podstawą ustanowienia hipoteki przymusowej (art. 110 KWU). Hipoteka taka też jest hipoteka kaucyjną\"

ze strony: http://nowy.net/temida/temida_hipotekaprzy.htm
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
Trudno wsrod czterech identycznych odpowiedzi wybrac najlepsza :-), wiec nagradzam Staska za dodatkowe wyjasnienia.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3tymczasowe zarz±dzenie s±du
Alina Brockelt
5 +2tymczasowe zarządzenie sądujames18
3 +2tymczasowe zarządzenie sądu
SATRO
3 +1zarządzenie tymczasowe
Anna Bittner


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
tymczasowe zarz±dzenie s±du


Explanation:
(dla zabiezpieczenia powództwa)

Alina Brockelt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 662

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zbigniew Balawender: decydowa³y chyba u³amki sekundy !!!! Zaraz bêdzie kilka pytañ ode mnie ....
3 mins
  -> :-)

agree  Jerzy Czopik: No to zescie sie zmowili
4 mins
  -> Ale ja chociaż raz byłam pierwsza! ;-)

agree  Ewunia
4 days

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
tymczasowe zarządzenie sądu


Explanation:
słownik terminologii prawniczej i ekonomicznej, Wiedza Powszechna, w-wa 97

james18
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 108

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: No to zescie sie zmowili
4 mins

agree  Alina Brockelt
7 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zarządzenie tymczasowe


Explanation:
Słownik terminologii prawniczej i ekonomicznej

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 2533

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: No to zescie sie zmowili
4 mins
  -> no na to wygląda...

2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
tymczasowe zarządzenie sądu


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2004-01-21 19:46:26 GMT)
--------------------------------------------------

Wniosek o wydanie przez sąd tymczasowego zarządzenia (w sprawie)

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2004-01-21 19:47:41 GMT)
--------------------------------------------------

No i oczywiście Kilianowa :)

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2004-01-21 19:50:19 GMT)
--------------------------------------------------

\"Tymczasowe zarządzenie sądu, tj. postanowienie zabezpieczające powództwo o sumę pieniężną na czas toczącego się procesu (art. 747 KPC) może być podstawą ustanowienia hipoteki przymusowej (art. 110 KWU). Hipoteka taka też jest hipoteka kaucyjną\"

ze strony: http://nowy.net/temida/temida_hipotekaprzy.htm

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3357
Grading comment
Trudno wsrod czterech identycznych odpowiedzi wybrac najlepsza :-), wiec nagradzam Staska za dodatkowe wyjasnienia.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: No to zescie sie zmowili
5 mins
  -> Tam od razu zmówili, ja czekałem w kolejce na rejestrację w ProZ-ie, bo chyba dyskryminują tłumaczy z Polski ;-)

agree  Alina Brockelt: Ale nadrobi³e¶ to informacjami dodatkowymi ;-)
8 mins
  -> Nie ma znaczenia, Ty za to dałaś wyższą "konfidencję", więc stoisz wyżej na liście. Statystyka pokazuje, że i tak wygrasz (przy takich samych odpowiedziach) :(