KudoZ home » German to Polish » Law/Patents

unter Beiordnung

Polish translation: przydzielenie


09:49 Jan 23, 2004
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents
German term or phrase: unter Beiordnung
Erklärung über dessen wirtschaftliche Verhältnisse unter Beiordnung des Unterzeichners.
Bozena Meske
Polish translation:przydzielenie
Explanation:
Oswiadczenie o sytuacji materialnej z przydzieleniem nizej podpisanego (jako obroncy z urzedu np.). W sprawach sadowych tak bym napisal
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wyznaczenie, ustanowieniexxxkgas
3przydzielenie
Jerzy Czopik


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyznaczenie, ustanowienie


Explanation:
Oświadczenie o jego stosunkach gospodarczych z wyznaczeniem sygnatariuszxa (osoby podpisującej)

[ o ile ma to sens]

xxxkgas
PRO pts in pair: 5

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przydzielenie


Explanation:
Oswiadczenie o sytuacji materialnej z przydzieleniem nizej podpisanego (jako obroncy z urzedu np.). W sprawach sadowych tak bym napisal

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229
Grading comment
Dziekuje