KudoZ home » German to Polish » Livestock / Animal Husbandry

Fuchs

Polish translation: kasztan/ maść kasztanowata


15:16 Mar 11, 2008
German to Polish translations [PRO]
Livestock / Animal Husbandry
German term or phrase: Fuchs
jaka to maść konia, mam rodowód konia w którym tylko parę slów jest w DE, reszta dokumentu to inny język.
Rodzice mają umaszczenie: Fuchs i dunkelbraun (ciemnogniady) = a konik - dziecko jest braun (gniady)
klick
Poland
Polish translation:kasztan/ maść kasztanowata
Explanation:
jw.
Selected response from:

Joanna Łuczka
Poland
Grading comment
dzięki za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kasztan/ maść kasztanowataJoanna Łuczka
3kasztanowata
Anita Myszk


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kasztan/ maść kasztanowata


Explanation:
jw.

Joanna Łuczka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dzięki za pomoc

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kasztanowata


Explanation:
a


    Reference: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%84#Umaszczenia_koni
Anita Myszk
Native speaker of: Polish