KudoZ home » German to Polish » Marketing

Streckengeschäft

Polish translation: transakcja pozamagazynowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Streckengeschäft
Polish translation:transakcja pozamagazynowa
Entered by: Uwe Kirmse

16:44 Jan 9, 2003
German to Polish translations [PRO]
Marketing
German term or phrase: Streckengeschäft
St. ist ein Geschäft, bei dem der Händler bei Bestellung, Rechnungslegung und Zahlung vermittelt, der Lieferant aber direkt an den Kunden liefert. Es ist also etwas anderes als Vermittlung. Eine Erklärung findet man hier:
http://www-wi.uni-muenster.de/is/projekte/handels-h-modell/s...
Weiß jemand, wie das polnisch heißt?
Uwe Kirmse
transakcja pozamagazynowa
Explanation:
tak to sie wlasnie nazywa
Selected response from:

Zbigniew Zawada
Grading comment
Dzieki! Nie myslalem, ze tak szybko bedzie dobra odpowiedz :-)

Dziekuje tez Ewuni, punkty sa jednak dla pierwszaj odpowiedzi. Te 2 przypadki polskie to zresta co innego. W przypadku transakcji pozamagazynowej partnerami w transakcji sa handel i odbiorca, a producent tylko dostarcza towar bezposrednio do odbiorcy, omijajac magazyn hurtowni.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5W warunkach niemieckich : transakcja pozamagazynowa;
Ewunia
5transakcja pozamagazynowa
Zbigniew Zawada


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
transakcja pozamagazynowa


Explanation:
tak to sie wlasnie nazywa

Zbigniew Zawada
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 509
Grading comment
Dzieki! Nie myslalem, ze tak szybko bedzie dobra odpowiedz :-)

Dziekuje tez Ewuni, punkty sa jednak dla pierwszaj odpowiedzi. Te 2 przypadki polskie to zresta co innego. W przypadku transakcji pozamagazynowej partnerami w transakcji sa handel i odbiorca, a producent tylko dostarcza towar bezposrednio do odbiorcy, omijajac magazyn hurtowni.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
W warunkach niemieckich : transakcja pozamagazynowa;


Explanation:
W warunkach niemieckich ' transakcja pozamagazynowa ',
W warunkach polskich :
1) Transakcja między producentem a konsumentem zwaną bezpośrednią lub

2) Transakcja zakupu - sprzedaży realizowana przez pośredników , którym jest tzw. handel.

Materiały żródłowe: ' Ekonomika i organizacja firmy handlowej
Część I
Autor : Marian Pietraszewski

Ewunia
Poland
PRO pts in pair: 116