KudoZ home » German to Polish » Marketing / Market Research

Erfassungsgebiet

Polish translation: obszar pozyskiwania danych


07:59 Feb 2, 2009
German to Polish translations [PRO]
Marketing / Market Research
German term or phrase: Erfassungsgebiet
Durch die große Ausdehnung der Erfassungsgebietes steht ein großer geographischer Raum zur Verfügung, der uns hilft, regionale Ernte- und Qualitätsschwankungen auszugleichen.
aneta_psikus
Polish translation:obszar pozyskiwania danych
Explanation:
Trochę łopatologicznie. Może ktoś zaproponuje coś bardziej precyzyjnego:)
Selected response from:

Mariusz Kalata
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4obszar zbierania danych
Waldek Fortuna
3obszar pozyskiwania danychMariusz Kalata


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
obszar pozyskiwania danych


Explanation:
Trochę łopatologicznie. Może ktoś zaproponuje coś bardziej precyzyjnego:)

Mariusz Kalata
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obszar zbierania danych


Explanation:
chyba częściej stosowane określenie w badaniach ankietowych

Waldek Fortuna
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16