KudoZ home » German to Polish » Marketing / Market Research

öffentlichkeitswirksam

Polish translation: o wysokiej skuteczności oddziaływania na opinię publiczną


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:öffentlichkeitswirksam
Polish translation:o wysokiej skuteczności oddziaływania na opinię publiczną
Entered by: james18

07:11 Mar 26, 2004
German to Polish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
German term or phrase: öffentlichkeitswirksam
Tekst reklamowy. Szkolenia
Die Vergabe der Urkunden erfolgt im Rahmen einer öffentlichkeitswirksamen Veranstaltung, zu der alle wichtigen regionalen Medien eingeladen werden.
Damit kann den Betrieben ein Werbeinstrument zur öffentlichkeitswirksamen Darstellung ihrer Umweltaktivitäten vermittelt werden.
james18
Poland
skierowana do szerokiej publicznosci
Explanation:
impreza dla szerokiej publicznosci

Moze cos w tym stylu?

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-26 07:51:35 (GMT)
--------------------------------------------------

impreza o wysokiej skutecznosci informacyjnej ?

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-26 07:52:57 (GMT)
--------------------------------------------------

... o wysokiej skutecznosci oddzialywania na opinie publiczna?


Selected response from:

Alina Brockelt
Grading comment
wielkie dzięki, to był jak zwykle duży expres, nie mam wtedy ochoty na "twórczość", chcę tylko skończyć i zdążyć. naprawdę dobre propozycje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2skierowana do szerokiej publicznosci
Alina Brockelt
4pozytywny wizerunek
ArturSz
3odzialujacej na opinie publicznaJoan S


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
öffentlichkeitswirksam
pozytywny wizerunek


Explanation:
good publicity, może to angielskie tłumaczenie pomoże ci wpleść jakoś w kontekst


    Reference: http://www.wordreference.com/de/en/translation.asp?deen=%F6f...
ArturSz
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
skierowana do szerokiej publicznosci


Explanation:
impreza dla szerokiej publicznosci

Moze cos w tym stylu?

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-26 07:51:35 (GMT)
--------------------------------------------------

impreza o wysokiej skutecznosci informacyjnej ?

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-26 07:52:57 (GMT)
--------------------------------------------------

... o wysokiej skutecznosci oddzialywania na opinie publiczna?




Alina Brockelt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
wielkie dzięki, to był jak zwykle duży expres, nie mam wtedy ochoty na "twórczość", chcę tylko skończyć i zdążyć. naprawdę dobre propozycje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO
32 mins
  -> merci

agree  Anna Bittner
3 days12 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
öffentlichkeitswirksam
odzialujacej na opinie publiczna


Explanation:
taka propozycja,

pomysly Aliny tez mi sie bardzo podobaja;-)

Joan S
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish