KudoZ home » German to Polish » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

Grobkorn

Polish translation: gruboziarnisty


13:25 Sep 12, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.) / Metallografie
German term or phrase: Grobkorn
http://www.dict.cc/?s=grobkorn
Dagmara W.
Polish translation:gruboziarnisty
Explanation:
to moje pierwsze skojarzenie, być może ma jakieś jeszcze znaczenia
Selected response from:

Lucyna Wiatr
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4grube ziarno /(fot.) duża ziarnistośc obrazuGrażyna Lesińska
4gruboziarnisty
Lucyna Wiatr


Discussion entries: 3





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gruboziarnisty


Explanation:
to moje pierwsze skojarzenie, być może ma jakieś jeszcze znaczenia

Lucyna Wiatr
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
grube ziarno /(fot.) duża ziarnistośc obrazu


Explanation:
grube ziarno /(fot.) duża ziarnistość obrazu

Bez kontekstu trudno jednoznacznie podać odpowiedź

Grażyna Lesińska
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Jedyny kontekst jaki byl w dokumentacji to "Grund fuer Reklamation: Grobkorn", a moj szef swierdzil, ze Grobkorn nie ma nic do rzeczy z wielkoscia ziarna (wymagane ponizej 4, wynik 0), stad moja konsternacja co do tlumaczenia...