KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Digitalschweißstromquelle

Polish translation: spawarka (albo: automat spawalniczy) z cyfrową regulacją prądu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Digitalschweißstromquelle
Polish translation:spawarka (albo: automat spawalniczy) z cyfrową regulacją prądu
Entered by: Lajla

09:55 May 23, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Digitalschweißstromquelle
Die verwendete Digitalschweißstromquelle verfügt über einen WIG-Schweißbrenner geeignet für automatisiertes Schweißen mit Robotern
Lajla
spawarka (albo: automat spawalniczy) z cyfrową regulacją prądu
Explanation:
na mojego nosa
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
wezme ta propozycje, bo z "confidence" wnioskuje, ze jestes bardziej pewny swego. Jerzy zaznaczyl, ze "z doza ostroznosci", ale obu Panom b. dziekuje! :) :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4spawarka (albo: automat spawalniczy) z cyfrową regulacją prądu
Andrzej Mierzejewski
3cyfrowo sterowany zasilacz spawalniczy
Jerzy Czopik


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Digitalschweißstromquelle
spawarka (albo: automat spawalniczy) z cyfrową regulacją prądu


Explanation:
na mojego nosa

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 423
Grading comment
wezme ta propozycje, bo z "confidence" wnioskuje, ze jestes bardziej pewny swego. Jerzy zaznaczyl, ze "z doza ostroznosci", ale obu Panom b. dziekuje! :) :)

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Digitalschweißstromquelle
cyfrowo sterowany zasilacz spawalniczy


Explanation:
ostrożna propozycja

Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 1019