KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Schutzleiterverbindungswiderstand

Polish translation: rezystancja przewodu ochronnego, rezystancja uziemienia ochronnego, oporność przewodu ochronnego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Schutzleiterverbindungswiderstand
Polish translation:rezystancja przewodu ochronnego, rezystancja uziemienia ochronnego, oporność przewodu ochronnego
Entered by: Mariusz Wstawski

19:38 Feb 14, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / szafy sterownicze
German term or phrase: Schutzleiterverbindungswiderstand
Prüfung des Schutzleiterverbindungs- und Isolationswiderstandes nach EN 50298
Mariusz Wstawski
Germany
rezystancja przewodu ochronnego
Explanation:
rezystancja przewodu ochronnego
rezystancja uziemienia ochronnego
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Pomiar oporno¶ci przewodu ochronnego
Andrzej Lejman
4rezystancja przewodu ochronnego
Crannmer


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rezystancja przewodu ochronnego


Explanation:
rezystancja przewodu ochronnego
rezystancja uziemienia ochronnego

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1719
Grading comment
dziękuję za pomoc

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Pomiar oporno¶ci przewodu ochronnego


Explanation:
HTH

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 307