KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Rollenvorrichtung

Polish translation: rolki / tor rolkowy / napęd rolkowy


20:30 Aug 10, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Rollenvorrichtung
Nach dem Schleifen müssen die Gleitplatten und eventuelle Rollenvorrichtungen gründlich vom Schleifstaub gereinigt werden
barbara26
Polish translation:rolki / tor rolkowy / napęd rolkowy
Explanation:
Trudno dokładniej rozpoznać, co się za tym kryje. Dlatego najbezpieczniejsze będą po prostu rolki albo ew. układy rolek. Jeżeli byłoby wiadomo, że to coś w rodzaju przenośnika, będą pasować te inne propozycje
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
bardzo dziękuję i najmocniej przepraszam za tak późne przyznanie punktów
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zespoły rolek /rolkiBogusław Mączka
3 +1rolki / tor rolkowy / napęd rolkowy
Jerzy Czopik


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
rolki / tor rolkowy / napęd rolkowy


Explanation:
Trudno dokładniej rozpoznać, co się za tym kryje. Dlatego najbezpieczniejsze będą po prostu rolki albo ew. układy rolek. Jeżeli byłoby wiadomo, że to coś w rodzaju przenośnika, będą pasować te inne propozycje

Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 1019
Grading comment
bardzo dziękuję i najmocniej przepraszam za tak późne przyznanie punktów

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  darek koziel
9 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zespoły rolek /rolki


Explanation:
Z opisu wynika, że chodzi o szlifierkę wyposażoną w płyty ślizgowe i opcjonalnie w zestawy rolek (rolki).

Bogusław Mączka
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 107

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer
3 days10 mins