KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Stemmarbeiten

Polish translation: wykonywanie rowków / nacięć


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Stemmarbeiten
Polish translation:wykonywanie rowków / nacięć
Entered by: Piotr Fras

08:38 Aug 30, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Stemmarbeiten
Z instrukcji obsługi pilarki tarczowej stołowej: Das Sägen von Zapfen oder Stemmarbeiten beinhalten ein erhöhtes Risiko.
Piotr Fras
Poland
wykonywanie rowków / nacięć
Explanation:
Propozycja w oparciu o słownik techniczny, który jako znaczenie "Stemmen" podaje również "drążyć, wyżłobić".
Zwykle Stemmen jest wiązane z kuciem bruzd w murze, tylko nie bardzo widzę, jak zrobić to pilarką tarczową stołową
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3dłutowanie
Monika Zielinska
3wykonywanie rowków / nacięć
Jerzy Czopik


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wykonywanie rowków / nacięć


Explanation:
Propozycja w oparciu o słownik techniczny, który jako znaczenie "Stemmen" podaje również "drążyć, wyżłobić".
Zwykle Stemmen jest wiązane z kuciem bruzd w murze, tylko nie bardzo widzę, jak zrobić to pilarką tarczową stołową

Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 1019
Grading comment
Dziękuję!

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dłutowanie


Explanation:
dłutowanie


    Reference: http://www.hobbyatelier.de/grundkurs/stemmen_und_hobeln.htm
Monika Zielinska
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8