KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Doppelsteg

Polish translation: panel ogrodzeniowy z podwojnymi pretami poziomymi


00:39 Oct 25, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Doppelsteg
Zaunmatte- Doppelsteg 3000 mm.
mistrall
Polish translation:panel ogrodzeniowy z podwojnymi pretami poziomymi
Explanation:
panel ogrodzeniowy z podwojnymi pretami poziomymi

niepewna propozycja
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziekuje raz jeszcze za poratowanie. bardzo bardzo...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1panel ogrodzeniowy z podwojnymi pretami poziomymi
Crannmer
3siatka ogrodzeniowa z podwójnymi prętami pionowymi
Jacek Zukowski


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Zaunmatte- Doppelsteg
panel ogrodzeniowy z podwojnymi pretami poziomymi


Explanation:
panel ogrodzeniowy z podwojnymi pretami poziomymi

niepewna propozycja

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1719
Grading comment
dziekuje raz jeszcze za poratowanie. bardzo bardzo...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Palka
8 hrs
  -> thx

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
siatka ogrodzeniowa z podwójnymi prętami pionowymi


Explanation:
Steg od strony konstrukcyjnej jest to raczej element pionowy szyny, wspornika, itp., a więc prety pionowe, bez rozstrzygania kierunku - siatka ogrodzeniowa z podwojnymi pretami

Jacek Zukowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 18