KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Lehrenband

Polish translation: szczelinomierz taśmowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Lehrenband
Polish translation:szczelinomierz taśmowy
Entered by: Crannmer

18:21 Feb 15, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Lehrenband
Niestety jest problem z kontekstem. Jest to wyposażenie skrzyni narzędziowej.

Chodzi o dwa rodzaje:
Lehrenband 0,30 mm
-kurz
-lang
Lehrenband 0,20 mm
-kurz
-lang

Nie mam pojęcia o co chodzi.
robertozga
szczelinomierz tasmowy
Explanation:
szczelinomierz tasmowy

jako sprawdzian do regulacji luzow zaworowych

http://www.pronar.com.pl/katalog/?page=showProductDetails&re...
http://www.pronar.com.pl/katalog/?page=showProductDetails&re...

Na pudelkach oryginalny napis Fühlerlehrenband :-)

--------------------------------------------------
Note added at 27 Min. (2007-02-15 18:49:47 GMT)
--------------------------------------------------

I pasujacy uchwyt:
http://www.pronar.com.pl/katalog/?page=showProductDetails&re...
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Szczelinomierz taśmowy pasuje na doskonale. Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4szczelinomierz tasmowy
Crannmer
4szczelinomierz
Andrzej Lejman


Discussion entries: 1





  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szczelinomierz


Explanation:
Na to mi wygląda.

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 307

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szczelinomierz tasmowy


Explanation:
szczelinomierz tasmowy

jako sprawdzian do regulacji luzow zaworowych

http://www.pronar.com.pl/katalog/?page=showProductDetails&re...
http://www.pronar.com.pl/katalog/?page=showProductDetails&re...

Na pudelkach oryginalny napis Fühlerlehrenband :-)

--------------------------------------------------
Note added at 27 Min. (2007-02-15 18:49:47 GMT)
--------------------------------------------------

I pasujacy uchwyt:
http://www.pronar.com.pl/katalog/?page=showProductDetails&re...


Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1719
Grading comment
Szczelinomierz taśmowy pasuje na doskonale. Dziękuję