KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Produktionsdruck

Polish translation: presja (utrzymania) produkcji


17:24 Apr 3, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Transportsystem
German term or phrase: Produktionsdruck
Als Probebetrieb gilt ein zusammenhängender, an die Anforderungen von VW angepaßter mehrtägiger Betriebsablauf unter Produktionsbedingungen, jedoch ohne Produktionsdruck.
agajan
Polish translation:presja (utrzymania) produkcji
Explanation:
presja (utrzymania) produkcji

w ten sposob przenosne znaczenie oryginalu stanie sie wyrazniejsze, bez jednoczesnego popadania w Anführungszeichitis (die Küffner'sche Seuche).
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2presja (utrzymania) produkcji
Crannmer
4ciśnienie robocze / ciśnienie produkcyjne
Jerzy Czopik


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ciśnienie robocze / ciśnienie produkcyjne


Explanation:
nie widzę przeszkód, aby przetłumaczyć dosłownie, choć ciśnienie robocze jest guglowalne, a produkcyjne nie

Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 1019

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
presja (utrzymania) produkcji


Explanation:
presja (utrzymania) produkcji

w ten sposob przenosne znaczenie oryginalu stanie sie wyrazniejsze, bez jednoczesnego popadania w Anführungszeichitis (die Küffner'sche Seuche).

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1719
Notes to answerer
Asker: b. dziękuję


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Palka: tylko tak.
4 hrs
  -> thx :-)

agree  klick
12 hrs
  -> thx