KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Schrumpfbrenner

Polish translation: opalarka do obkurczania produktów termokurczliwych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Schrumpfbrenner
Polish translation:opalarka do obkurczania produktów termokurczliwych
Entered by: biurotext

16:33 Sep 17, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Schrumpfbrenner
kolejny wyraz z tej listy. Dziękuję za pomoc
biurotext
opalarka do obkurczania produktów termokurczliwych
Explanation:
Jw.
Selected response from:

Joanna Łuczka
Poland
Grading comment
dziękuję serdecznie za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4opalarka do obkurczania produktów termokurczliwychJoanna Łuczka
2dmuchawa do folii termokurczliwej
Mariusz Wstawski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
dmuchawa do folii termokurczliwej


Explanation:
dmuchawa do folii termokurczliwej
lub druga możliwość:
Schrumpfbrenner: sind Spezialbrenner zum Aufschweißen von Schrumpfschlauch auf Kabel, Rohre, Leitungen usw. Die Brenner haben eine weiche, kraftvolle Flamme mit einem Gelbstich, der auch bei Tageslicht gut sichtbar ist. Die Flamme hat den Vorteil, dass sie das verwendete Schrumpfmaterial nicht überhitzt und somit verbrennt. Der optimale Arbeitsdruck beträgt 2 bar.

gdzie nie znam jeszcze polskiego odpowiednika

Mariusz Wstawski
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 249

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
opalarka do obkurczania produktów termokurczliwych


Explanation:
Jw.

Joanna Łuczka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 106
Grading comment
dziękuję serdecznie za pomoc