KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

referiert

Polish translation: ustalone punkty odniesienia


19:00 Sep 18, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: referiert
W obrabiarce sterowanej numerycznie:
"Achsen sind referiert"
Agiks
Polish translation:ustalone punkty odniesienia
Explanation:
mają ustalone punkty odniesienia
http://www.zmt.mt.put.poznan.pl/CNC/13_Obrobka_na_frezarce_D...

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2007-09-18 19:13:30 GMT)
--------------------------------------------------

wyznaczony punkt odniesienia

--------------------------------------------------
Note added at 1 day23 hrs (2007-09-20 18:54:34 GMT)
--------------------------------------------------

tego nie wiem
Selected response from:

Mariusz Wstawski
Germany
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4okreslonemistrall
2ustalone punkty odniesienia
Mariusz Wstawski


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
ustalone punkty odniesienia


Explanation:
mają ustalone punkty odniesienia
http://www.zmt.mt.put.poznan.pl/CNC/13_Obrobka_na_frezarce_D...

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2007-09-18 19:13:30 GMT)
--------------------------------------------------

wyznaczony punkt odniesienia

--------------------------------------------------
Note added at 1 day23 hrs (2007-09-20 18:54:34 GMT)
--------------------------------------------------

tego nie wiem

Mariusz Wstawski
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 249
Grading comment
Dzięki
Notes to answerer
Asker: To samo co referenziert? Czy też jest jakaś różnica?


2 days5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
okreslone


Explanation:
czesto spotykany zwrot odnosnie tego zjawiska

mistrall
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4