KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Schwenkrotator

Polish translation: mechanizm obrotu i pochylania łyżki/chwytaka / (mechanizm) rototilt


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Schwenkrotator
Polish translation:mechanizm obrotu i pochylania łyżki/chwytaka / (mechanizm) rototilt
Entered by: biurotext

10:56 Jan 17, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Schwenkrotator
"Schwenkrotator":
kontekst: "Alle neuen Schwenkrotatoren haben jetzt Gussgehäuse. Dadurch werden sie leichter und kompakter, das steigert die Nutzlast und Reißkräfte des Baggers. "
Chodzi tylko o ten jeden wyraz, dziękuję i pozdrawiam
biurotext
mechanizm obrotu i pochylania łyżki/chwytaka / (mechanizm) rototilt
Explanation:
mechanizm obrotu i pochylania łyżki/chwytaka

(mechanizm) rototilt

(to ostatnie to jest zapewne nazwa zastrzeżona)

Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1mechanizm obrotu i pochylania łyżki/chwytaka / (mechanizm) rototilt
Crannmer
3łyżka obrotowaFiolka


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
łyżka obrotowa


Explanation:
wrzuć w google

Fiolka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 50
Notes to answerer
Asker: do tego tekstu dołączone jest zdjęcie (niestety nie umiem go wstawić tutaj) i to co na nim jest nie wygląda jak łyżka obrotowa. Ale dziękuję za pomoc


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
mechanizm obrotu i pochylania łyżki/chwytaka / (mechanizm) rototilt


Explanation:
mechanizm obrotu i pochylania łyżki/chwytaka

(mechanizm) rototilt

(to ostatnie to jest zapewne nazwa zastrzeżona)



Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1719
Grading comment
Dziękuję za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: http://www.hks-partner.com/de/produkte/schwenkrotator.html
20 hrs
  -> Ewentualnie mozna pierwsza wersje uzupelnic o "__bocznego__ pochylania lyzki". Wtedy bedzie jednoznaczniej. Thx.