KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

T-Nuten-Stein

Polish translation: nakrętka teowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:T-Nuten-Stein
Polish translation:nakrętka teowa
Entered by: Mariusz Wstawski

07:33 Feb 14, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Gurtförderer
German term or phrase: T-Nuten-Stein
4,00 STÜCK
10010410
T-Nuten-Stein MS58 VI35x35 MS58 M20
VHV- Ersatzteil-Klasse: C
Mariusz Wstawski
Germany
nakrętka do rowków teowych
Explanation:
nakrętka do rowków (wpustów) teowych

--------------------------------------------------
Note added at   12 godz. (2008-02-14 19:50:22 GMT)
--------------------------------------------------

T-T-Nutenstein http://www.mercateo.com/kw/t(2d)nutenstein/t_nutenstein.html

T-T-Nutenschraube http://www.mercateo.com/kw/t(2d)nutenschraube/t_nutenschraub...
Selected response from:

Marek M
Grading comment
dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1nakrętka do rowków teowychMarek M
4Śruba do rowków teowychWitold Palka


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Śruba do rowków teowych


Explanation:
Śruba o specjalnym łbie, tworzacym polaczenie ksztaltowe z rowkiem teowym. Link Marka M jest ok. tylko ze chodzi o srube, nie nakretke. Nakretka jest standardowa.

Witold Palka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 219

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
nakrętka do rowków teowych


Explanation:
nakrętka do rowków (wpustów) teowych

--------------------------------------------------
Note added at   12 godz. (2008-02-14 19:50:22 GMT)
--------------------------------------------------

T-T-Nutenstein http://www.mercateo.com/kw/t(2d)nutenstein/t_nutenstein.html

T-T-Nutenschraube http://www.mercateo.com/kw/t(2d)nutenschraube/t_nutenschraub...


    Reference: http://www.rheinwerkzeug.de/rheinwerkzeug/katalog-download/p...
Marek M
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: albo nakretki teowe
9 hrs