KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Plausibilitätsfehler

Polish translation: niespójność danych


14:13 Feb 14, 2008
German to Polish translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Plausibilitätsfehler
bez kontekstu , wiersz z tabeli w excelu
dot. elektronicznego urządzenia do pakowania z wbudowaną wagą elektroniczną
Edyta Szczepans
Poland
Polish translation:niespójność danych
Explanation:
błąd polegający na niespójności danych
to waga elektroniczna, czyli mały komputer, Plausibilität to spójność danych
Selected response from:

Urszula Kołodziej
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1niespójność danychUrszula Kołodziej
3błąd dokładnościFiolka


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
niespójność danych


Explanation:
błąd polegający na niespójności danych
to waga elektroniczna, czyli mały komputer, Plausibilität to spójność danych

Urszula Kołodziej
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klick: Plausibilität = zgodność, zrozumialość
4 days

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
błąd dokładności


Explanation:
może tak?

Fiolka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 50