KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Stillstandssignal

Polish translation: sygnał postoju


19:54 Apr 24, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Kolej - konstrukcja pociągu
German term or phrase: Stillstandssignal
Zur Erzielung der geforderten Sicherheit gegen Türöffnung während der Fahrt erhalten die Türen das Stillstandssignal von FLG und V-Messanlage (in Serie geschaltet).
glidor
Poland
Polish translation:sygnał postoju
Explanation:
Czyli dopiero po otrzymaniu przez drzwi sygnału postoju będzie je można otworzyć.
Selected response from:

Joanna Łuczka
Poland
Grading comment
Bardzo dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4sygnał postojuJoanna Łuczka
4sygnał blokującypolonica


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
sygnał postoju


Explanation:
Czyli dopiero po otrzymaniu przez drzwi sygnału postoju będzie je można otworzyć.

Joanna Łuczka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 106
Grading comment
Bardzo dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucyna Wiatr
10 hrs

agree  Bogusław Mączka: zgoda, może być również sygnał zatrzymania (tymczasowego np. na przystanku)
10 hrs

agree  klick
12 hrs

agree  Fiolka: sygnał zatrzymania
14 hrs

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sygnał blokujący


Language variant: blokada automatyczna

Explanation:
W celu zachowania bezpieczeństwa drzwi są automatycznie blokowane podczas jazdy.


--------------------------------------------------
Note added at 23 час (2008-04-25 19:32:46 GMT)
--------------------------------------------------

Chodzi o to, by zapobec otwarciu drzwi podczas jazdy, a nie otworzyć je po zatrzymaniu się.

polonica
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 2