KudoZ home » German to Polish » Mechanics / Mech Engineering

Unterwagen

Polish translation: podwozie


12:09 Jun 25, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Unterwagen
Jaka jest ró¿nica w ¿urawiu pomiêdzy Unterwagen i Fahrgestell?
Klet
Polish translation:podwozie
Explanation:
Językowo to synonimy a zarazem mało precyzyjne pojęcia. Różni producenci używaj± różnych okre¶leń. Po polsku "podwozie" i "mechanizm jezdny" to też synonimy i też ogólne pojęcia.
Jeżeli w opisie jednego żurawia występuj± oba terminy, trzeba spojrzeć na rysunki - albo spytać autora dokumentacji, co miał na my¶li ;)
Selected response from:

Wladyslaw Janowski
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4podwozie
Wladyslaw Janowski
5 -1podwozieJaroslaw Wroblewski


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
podwozie


Explanation:
jedno to podwozie a to drugie to rama. Wot co.

Jaroslaw Wroblewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Wladyslaw Janowski: Rama to tylko element konstrukcyjny. Mo¿e j± mieæ (zale¿nie od konstrukcji) i podwozie i nadwozie i mechanizm jezdny.
4 days

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podwozie


Explanation:
Językowo to synonimy a zarazem mało precyzyjne pojęcia. Różni producenci używaj± różnych okre¶leń. Po polsku "podwozie" i "mechanizm jezdny" to też synonimy i też ogólne pojęcia.
Jeżeli w opisie jednego żurawia występuj± oba terminy, trzeba spojrzeć na rysunki - albo spytać autora dokumentacji, co miał na my¶li ;)

Wladyslaw Janowski
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1