KudoZ home » German to Polish » Medical: Dentistry

Wurzelstiftkappe

Polish translation: Wkład koronowo-korzeniowy z nakładem zabezpieczającym powierzchnię korzenia


20:49 Mar 11, 2008
German to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Dentistry
German term or phrase: Wurzelstiftkappe
http://www.blzk.de/archiv/bzb/heft4_97/974s30.htm

Podrozdzialik
Wurzelkappe - ja oder nein?
klick
Poland
Polish translation:Wkład koronowo-korzeniowy z nakładem zabezpieczającym powierzchnię korzenia
Explanation:
Mniej więcej tak. Ta Kappe to nie sama koronka, lecz taki nakład, który zabezpiecza powierzchnię korzenia i pozwala montować inne elementy retencyjne dla dlaszych uzupełnień.
Selected response from:

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Wkład koronowo-korzeniowy z nakładem zabezpieczającym powierzchnię korzenia
Jarek Kołodziejczyk
3koronka na wkład korzeniowo-koronowyDariusz Prasalski


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
koronka na wkład korzeniowo-koronowy


Explanation:
jw

Dariusz Prasalski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: okropne! :-))


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Wkład koronowo-korzeniowy z nakładem zabezpieczającym powierzchnię korzenia


Explanation:
Mniej więcej tak. Ta Kappe to nie sama koronka, lecz taki nakład, który zabezpiecza powierzchnię korzenia i pozwala montować inne elementy retencyjne dla dlaszych uzupełnień.

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 139
Grading comment
dziękuję!