KudoZ home » German to Polish » Medical: Dentistry

Geschiebe, Steg

Polish translation: zasuwa i belka (utrzymująca)


15:17 Mar 12, 2008
German to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Dentistry
German term or phrase: Geschiebe, Steg
http://www.zahnarztpraxis-spezial.de/cp/index.php?m=2&p=2

mam takie haslo z formularza, który podaje w innych pytaniach
O = Geshiebe, Steg, etc.
klick
Poland
Polish translation:zasuwa i belka (utrzymująca)
Explanation:
tłum. terminów
Selected response from:

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zasuwa i belka (utrzymująca)
Jarek Kołodziejczyk
4Protezy na zasuwach, płytach, ryglachMichał Łypaczewski


Discussion entries: 2





  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Protezy na zasuwach, płytach, ryglach


Explanation:
j. w. + źródła poniżej


    Reference: http://www.zahntechnik-domann.de/die_stegprothese.html,
    www.jadczyk.pl/protetyka.php, www.jadczyk.de/zahnersatz.php
Michał Łypaczewski
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zasuwa i belka (utrzymująca)


Explanation:
tłum. terminów

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 139
Grading comment
dzięki!