KudoZ home » German to Polish » Medical: Instruments

hilfsmittelverzeichniss

Polish translation: wykaz urządzeń pomocniczych


18:35 Jan 24, 2004
German to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / reha
German term or phrase: hilfsmittelverzeichniss
Diese Produktgruppe des Hilfsmittelverzeichnisses entspricht folgenden Anforderungen:
bejbe
Polish translation:wykaz urządzeń pomocniczych
Explanation:
ew. jeszcze przyrządów

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-24 18:47:06 (GMT)
--------------------------------------------------

a może nawet wykaz przyrządów pomocniczych/pomocy dla osób niepełnosprawnych (jeśli pasuje do kontekstu)

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-24 19:09:18 (GMT)
--------------------------------------------------

ew. jeszcze wykaz artykułów dla niepełnosprawnych
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3spis środków pomocniczych
SATRO
3 +3wykaz urządzeń pomocniczych
Anna Bittner


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
spis środków pomocniczych


Explanation:
Na logikę i za złownikiem medycznym...

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2004-01-24 18:40:21 GMT)
--------------------------------------------------

Ta grupa produktów ujętych w spisie środków pomocniczych spełnia następujące wymagania:


SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: Chyba Ci ta nowa odslona ze szpiczastymi uszami pomaga, bo jak tu klikalem, to jeszcze nie bylo zadnej odpowiedzi
1 min
  -> Bo u mnie internet idzie przez TV kablow¹, wiêc dla bohaterów filmowych maj¹ lepsze parametry :) Misaotra!

agree  Andrzej Lejman: lub wykaz
5 mins
  -> Tys ³adnie... Nawet ³adniej... Dziêki

agree  Ewunia
1 day23 hrs
  -> Dziêki

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
wykaz urządzeń pomocniczych


Explanation:
ew. jeszcze przyrządów

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-24 18:47:06 (GMT)
--------------------------------------------------

a może nawet wykaz przyrządów pomocniczych/pomocy dla osób niepełnosprawnych (jeśli pasuje do kontekstu)

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-24 19:09:18 (GMT)
--------------------------------------------------

ew. jeszcze wykaz artykułów dla niepełnosprawnych


    Reference: http://www.hilfsmittelboerse.de
Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 35

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: No to niech sie teraz Bejbe meczy, jak bierze takie zlecenia - oczywiscie moga byc tez przyrzady pom./pomoce :-)
4 mins
  -> moim zdaniem tylko przyrz¹dy - no bo np wózek inw. to œrodek jest?

agree  Agnieszka Hayward: uwzglêdniaj¹c kontekst (reha) by³abym za urz¹dzeniami/ przyrz¹dami
6 hrs
  -> dziêki!

agree  Zbigniew Balawender
15 hrs
  -> dziêkujê

neutral  SATRO: Aniu dot. Twojego komentarza do agree Jurka Czopika: A banda¿ jest przyrz¹dem? :))) (ew. artyku³ów, ale tu ju¿ zbli¿amy siê do œrodków)
5 days
  -> Duden: c) zum Ausgleich eines bestehenden körperlichen Defektes dienender Gegenstand: Prothesen als orthopädische H.