KudoZ home » German to Polish » Medical: Instruments

Sterngriffschraube

Polish translation: śruba z uchwytem gwiazdowym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Sterngriffschraube
Polish translation:śruba z uchwytem gwiazdowym
Entered by: Iwona Domanska

12:20 Apr 6, 2004
German to Polish translations [PRO]
Medical: Instruments
German term or phrase: Sterngriffschraube
Czy to co¶ ma jak±¶ specjaln± nazwê po polsku, czy po prostu
"¶ruba z chwytem gwiazdowym" (rêkoje¶ci± gwiazdow±)?
Jako¶ nie pasuje mi chwyt lub rêkoje¶æ do ¶ruby...
Kontekstu ma³o:
Die maximale elektrische Belastbarkeit dieser Produkte beträgt bei eingedrehter Sterngriffschraube
Iwona Domanska
Poland
śruba z uchwytem gwiazdowym
Explanation:
W linku zdjęcie
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
Dylemat przy ocenianiu odpowiedzi - obie odpowiedzi identyczne, czas taki sam, ale ta odpowiedĽ była o ułamki sekund szybsza i dlatego zostaje nagrodzona. Obu Panom serdecznie dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3śruba z uchwytem gwiazdowym
SATRO
3śruba z uchwytem gwiazdowym
Dariusz Kozłowski


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
śruba z uchwytem gwiazdowym


Explanation:
W linku zdjęcie


    Reference: http://www.backer.pl/html/produkte/sterngriffe.html
SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 10
Grading comment
Dylemat przy ocenianiu odpowiedzi - obie odpowiedzi identyczne, czas taki sam, ale ta odpowiedĽ była o ułamki sekund szybsza i dlatego zostaje nagrodzona. Obu Panom serdecznie dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ArturSz
11 mins
  -> Dziêki

agree  Andrzej Mierzejewski: np. pokrêt³o kaloryfera te¿ tu IMO pasuje
7 hrs
  -> Oj nie do koñca... (mój kaloryfer nie ma gwiazdowego uchwytu :))

agree  Lajla: jeszcze spotkalam sie z "sruba z pokretlem gwiazdzistym": http://www.goma.pl/?k=katalog&w=&d=52
763 days

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
śruba z uchwytem gwiazdowym


Explanation:
Sądzę, że to jednak tak jest. Śruba nie musi mieć tylko zwykłego łba, a i do niego może być zamocowany uchwyt, który ułatwia jej wkręcanie/ wykręcanie ręką (zamiast klucza)...

Dariusz Kozłowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish