KudoZ home » German to Polish » Medical

Kaliumhexacyanoferrat

Polish translation: sześciocyjanożelazian(II) potasu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kaliumhexacyanoferrat
Polish translation:sześciocyjanożelazian(II) potasu
Entered by: Uwe Kirmse

07:29 Mar 13, 2002
German to Polish translations [Non-PRO]
Medical
German term or phrase: Kaliumhexacyanoferrat
5 Kaliumhexacyanoferrat wird in Wasser gelost.
kgas
sześciocyjanożelazian(II)
Explanation:
żelazocyjanek potasowy K4[Fe(CN)6]
(Słownik chemiczny D-PL)
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Heksacyjanożelazian potasu lub żelazocyjanek potasuJovanka
4sześciocyjanożelazian(II)
Jerzy Czopik


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sześciocyjanożelazian(II)


Explanation:
żelazocyjanek potasowy K4[Fe(CN)6]
(Słownik chemiczny D-PL)

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229
Grading comment
Dziekuje!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Heksacyjanożelazian potasu lub żelazocyjanek potasu


Explanation:
Nie jestem fachowcem, ale sadząc po wynikach wyszukiwania przez google obie te nazwy sa poprawne.


    Reference: http://chemia.panoramix.net.pl/nieorganiczne/sole_zlozone.ht...
Jovanka