KudoZ home » German to Polish » Medical

Sklerotom

Polish translation: sklerotom


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Sklerotom
Polish translation:sklerotom
Entered by: Zbigniew Balawender

19:05 Jun 5, 2002
German to Polish translations [Non-PRO]
Medical / np. akupunktura
German term or phrase: Sklerotom
eine Ubereinander-Projektion von Dermatom, Myotom und Sklerotom am deutlichsten erkennbar wird.
xxxkgas
sklerotom
Explanation:
Sklerotom - czę¶ć boczno-brzuszna segmentu mezodermalnego u zarodka krę-gowców. Sklerotomy tworz± w dalszym rozwoju chrzęstny lub kostny szkielet osiowy dokoła struny grzbietowej.
Selected response from:

Iwona Domanska
Poland
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sklerotomIwona Domanska
4sklerotomZbigniew Balawender


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sklerotom


Explanation:
chyba tak samo sie to nazywa


    Reference: http://mateusz.logon.bydgoszcz.pl/mz/ak-smpn/ak-smpn-r1.htm
Zbigniew Balawender
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 341

3 days21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sklerotom


Explanation:
Sklerotom - czę¶ć boczno-brzuszna segmentu mezodermalnego u zarodka krę-gowców. Sklerotomy tworz± w dalszym rozwoju chrzęstny lub kostny szkielet osiowy dokoła struny grzbietowej.


    Reference: http://www.zascianek.pl/Katolo/aneks.htm
Iwona Domanska
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1048
Grading comment
Dziekuje!