KudoZ home » German to Polish » Medical

Fütterungsarzneimittel

Polish translation: pasze lecznicze


20:47 Apr 2, 2003
German to Polish translations [Non-PRO]
Medical
German term or phrase: Fütterungsarzneimittel
bez kontekstu, ale chodzi o leki weterynaryjne
Misia
Polish translation:pasze lecznicze
Explanation:
myśle, że o to chodzi

szerszy artykuł na ten temat jest tutaj:
"Pasze lecznicze - stosowanie leków w paszach"
http://www.pasze.pl/
ale trzeb się rejestrować...
Selected response from:

Pawel Czernecki
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pasze lecznicze
Pawel Czernecki
3dodatek witaminowo-antybiotykowyGrzegorz Cygan


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pasze lecznicze


Explanation:
myśle, że o to chodzi

szerszy artykuł na ten temat jest tutaj:
"Pasze lecznicze - stosowanie leków w paszach"
http://www.pasze.pl/
ale trzeb się rejestrować...


Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 52
Grading comment
Dzięki!

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dodatek witaminowo-antybiotykowy


Explanation:
Slownik Rolniczy Leslawa Zimnego.

Grzegorz Cygan
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 454