KudoZ home » German to Polish » Medical

individuell an- und nachpassbar

Polish translation: indywidualne ustawienie i późniejsza regulacja


20:16 Jan 25, 2004
German to Polish translations [Non-PRO]
Medical
German term or phrase: individuell an- und nachpassbar
Ist die Bandage individuell an- und nachpassbar?
bejbe
Polish translation:indywidualne ustawienie i późniejsza regulacja
Explanation:
Czy bandaż oferuje możliwość ustawienia / dopasowania do indywidualnych potrzeb i możliwość (późniejszej) regulacji?
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3indywidualne ustawienie i późniejsza regulacja
SATRO
5z możliwością dopasowania i ponownej regulacjiEwa Piwkowski


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
indywidualne ustawienie i późniejsza regulacja


Explanation:
Czy bandaż oferuje możliwość ustawienia / dopasowania do indywidualnych potrzeb i możliwość (późniejszej) regulacji?

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3357

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Bittner
1 min
  -> Kto pierwszy ten lepszy :P

agree  Bozena Meske
11 hrs
  -> Dziêki o poranku

agree  Ewunia
21 hrs
  -> Dziêkujê

2 days19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
z możliwością dopasowania i ponownej regulacji


Explanation:
Czy istnieje możliwość dopasowania i ponownej regulacji opaski?

Ewa Piwkowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 65