KudoZ home » German to Polish » Medical

Leib/Rumpfbandagen

Polish translation: niżej


11:04 Jan 26, 2004
German to Polish translations [PRO]
Medical
German term or phrase: Leib/Rumpfbandagen
Pozycja na liœcie produktów hurtowni rehabilitacyjnej
bejbe
Polish translation:niżej
Explanation:
ze względu na brak obrazka mogą pasować różne produkty, np:

elastyczne pasy stabilizujące
sznurówki ortopedyczne
elastyczne gorsety ortopedyczne

wg tego czeskiego linku może to wyglądać tak:
www.sanomed.cz/deutsch/bandaze_trup.html

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-26 11:39:29 (GMT)
--------------------------------------------------

a może chodzi o takie:
pasy elastyczne
http://www.medical.szczecin.pl/rehab.html
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5elastyczne opaski i gorsetyEwa Piwkowski
2niżej
Anna Bittner


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
niżej


Explanation:
ze względu na brak obrazka mogą pasować różne produkty, np:

elastyczne pasy stabilizujące
sznurówki ortopedyczne
elastyczne gorsety ortopedyczne

wg tego czeskiego linku może to wyglądać tak:
www.sanomed.cz/deutsch/bandaze_trup.html

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-26 11:39:29 (GMT)
--------------------------------------------------

a może chodzi o takie:
pasy elastyczne
http://www.medical.szczecin.pl/rehab.html


    Reference: http://www.alfabytom.com/LEX/ZDROWIE/03.htm
Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 2533

1 day9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
elastyczne opaski i gorsety


Explanation:
Bandaże są elastyczne i mogą być zakładane na całe ciało. Gorsety zakłada się na tułów.

Ewa Piwkowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 65