KudoZ home » German to Polish » Medical (general)

ICD

Polish translation: ICD


20:41 Jul 18, 2005
German to Polish translations [PRO]
Medical (general)
German term or phrase: ICD
Zaœwiadczenie o leczeniu szpitalnym -ICD: Diagnose: xx
Lena7
Polish translation:ICD
Explanation:
Międynarodowa klasyfikacja chorób i problemów zdrowotnych ICD-10
Klasyfikacja ICD-10 to baza danych umożliwiająca wyszukanie odpowiedniej choroby i odczytanie jej kodu klasyfikacyjnego. Można szukać choroby w kartotece: ...
www.portalmed.pl/xml/bazy/icd10

ICD-10 - Wikipedia
Klasyfkacja ICD-10 - Międzynarodowa Statystyczna Klasyfikacja Chorób i Problemów ... International Statistical Classification of Diseases and Related Health ...
pl.wikipedia.org/wiki/ICD-10

Skróty używane w medycynie - Wikipedia
Międzynarodowa klasyfikacja chorób dziewiąta rewizja (International Classification of Diseases, obecnie obowiązująca; ICD - (ang. ...
pl.wikipedia.org/wiki/Skróty_używane_w_medycynie
Selected response from:

Iwona Domanska
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ICDKinzer
4 +1ICDIwona Domanska


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ICD


Explanation:
Międynarodowa klasyfikacja chorób i problemów zdrowotnych ICD-10
Klasyfikacja ICD-10 to baza danych umożliwiająca wyszukanie odpowiedniej choroby i odczytanie jej kodu klasyfikacyjnego. Można szukać choroby w kartotece: ...
www.portalmed.pl/xml/bazy/icd10

ICD-10 - Wikipedia
Klasyfkacja ICD-10 - Międzynarodowa Statystyczna Klasyfikacja Chorób i Problemów ... International Statistical Classification of Diseases and Related Health ...
pl.wikipedia.org/wiki/ICD-10

Skróty używane w medycynie - Wikipedia
Międzynarodowa klasyfikacja chorób dziewiąta rewizja (International Classification of Diseases, obecnie obowiązująca; ICD - (ang. ...
pl.wikipedia.org/wiki/Skróty_używane_w_medycynie


Iwona Domanska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 47
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AgaMagda
30 mins

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ICD


Explanation:
International Statistical Classification of Diseases
na moje może zostac to międzynarodowe
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=ICD + diagnoza&lr=

Kinzer

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AgaMagda
29 mins