KudoZ home » German to Polish » Medical (general)

vertrauensärztlich

Polish translation: tu: orzecznictwo lekarskie


06:32 Aug 31, 2006
German to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
German term or phrase: vertrauensärztlich
vertrauensärztliche Dienststelle der (Kranken)kasse

cytat z zaświadczenia o niezdolnosci do pracy
Fiolka
Polish translation:tu: orzecznictwo lekarskie
Explanation:
placówka/wydział kasy chorych ds. orzecznictwa lekarskiego/ds. wydawania orzeczeń lekarskich ws. niezdolności do pracy
Vertrauensarzt - lekarz-orzecznik
Selected response from:

aerduch
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4urzad / biuro / gabinet lekarza zaufania
Alicja Bloemer
4tu: orzecznictwo lekarskie
aerduch
3świdczenia/usługi itp. lekarza zaufania
Karolina Zablocka


  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
świdczenia/usługi itp. lekarza zaufania


Explanation:
Vertrauensarzt to lekarz zaufania (słownik medyczny)

Karolina Zablocka
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tu: orzecznictwo lekarskie


Explanation:
placówka/wydział kasy chorych ds. orzecznictwa lekarskiego/ds. wydawania orzeczeń lekarskich ws. niezdolności do pracy
Vertrauensarzt - lekarz-orzecznik


    Reference: http://www.infoobywatel.gov.pl/zis/888/880/index.html
aerduch
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję bardzo

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
urzad / biuro / gabinet lekarza zaufania


Explanation:
xxx

Alicja Bloemer
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19