KudoZ home » German to Polish » Medical (general)

Schraubpfanne

Polish translation: panewka z możliwością stabilizacji za pomocą śrub


09:41 Nov 3, 2007
German to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Prothese, Knochen
German term or phrase: Schraubpfanne
in Verbindung mit Hüft- und sonstiger Knochenprothetik
Ilona Gárdosi
Germany
Polish translation:panewka z możliwością stabilizacji za pomocą śrub
Explanation:
propo
szerszy kontekst wskazany :-)
Selected response from:

klick
Poland
Grading comment
dziekuje bardzo za tlumaczenie
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4panewka wkręcana/panewka gwintowanaDariusz Prasalski
3panewka z możliwością stabilizacji za pomocą śrub
klick


Discussion entries: 2





  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
panewka z możliwością stabilizacji za pomocą śrub


Explanation:
propo
szerszy kontekst wskazany :-)

klick
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 131
Grading comment
dziekuje bardzo za tlumaczenie

1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
panewka wkręcana/panewka gwintowana


Explanation:
W odróżnieniu od panewek typu press-fit.
Takie są ogólnie stosowane określenia.



    Reference: http://stare-www.uzp.gov.pl/biulety/2002/39/39_12536.html
    Reference: http://www.bip.szpital.kutno.pl/datadir/doc/bip_1160643679.d...
Dariusz Prasalski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 124