KudoZ home » German to Polish » Metallurgy / Casting

Kavität

Polish translation: otwór, zagłebienie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kavität
Polish translation:otwór, zagłebienie

12:32 Aug 4, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Metallurgy / Casting
German term or phrase: Kavität
Tekst o formach odlewniczych
Waldemar Znojek
Poland
otwór, zagłebienie
Explanation:
jaki kontekst????
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2otwór, zagłebienie
Anna Bittner
4gniazdo formująceMichal Chmielewski


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Kavität
otwór, zagłebienie


Explanation:
jaki kontekst????

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iwona Domanska: czasami te¿ "do³ek"
2 mins
  -> dziêki, o do³ku nie pomyœla³am:)

agree  SATRO: Por. "cavity protection" :) (to chyba ochrona przed powstawaniem ubytków w zêbie zwanych równie¿ DZIURAMI) // A ja OSOBIŒCIE tego nie znam ;) (na szczêœcie) // :):):)
49 mins
  -> no ja Kavität tez glownie znam z kontekstu zebowego, takk! // tez nie osobiscie!!!!

4099 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gniazdo formujące


Explanation:
Gniazdo formujące jest to przestrzeń ograniczona powierzchniami stempla oraz matrycy, w której następuje ukształtowanie i zestalenie wypraski (po angielsku: forming cavity)


    Reference: http://quickex.pl/blog/budowa-typowej-formy-wtryskowej
Michal Chmielewski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish