KudoZ home » German to Polish » Other

Landespostdirektion

Polish translation: Krajowa Dyrekcja Poczty w Berlinie


11:11 May 17, 2005
German to Polish translations [PRO]
Other / other
German term or phrase: Landespostdirektion
Landespostdirektion Berlin
Kinzer
Polish translation:Krajowa Dyrekcja Poczty w Berlinie
Explanation:
Dyrekcja Generalna Poczty Polskiej wyraziła zgodę na stosowanie następujących
okolicznościowych nalepek polecenia:. (868) Więcej Tekst całego artykułu ...
www.kzp.pl/index.php
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Krajowa Dyrekcja Poczty w Berlinie
Anna Bittner
4Dyrekcja Poczty dla Berlina Zachodniego
Andrzej Mierzejewski


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Krajowa Dyrekcja Poczty w Berlinie


Explanation:
Dyrekcja Generalna Poczty Polskiej wyraziła zgodę na stosowanie następujących
okolicznościowych nalepek polecenia:. (868) Więcej Tekst całego artykułu ...
www.kzp.pl/index.php

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 372

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rjz
1 day23 hrs

agree  Alicja Butkiewicz-Hübscher
4 days

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Landespostdirektion Berlin
Dyrekcja Poczty dla Berlina Zachodniego


Explanation:
IMO tak należy to nazwać, aby nazwa przy okazji wyjaśniała, o co chodzi.

Mit der politischen Teilung Deutschlands ab 1949 entstanden drei eigenständige Postverwaltungen: die Deutsche Bundespost, die Deutsche Post der DDR und die Landespostdirektion Berlin.

http://philatelie.deutschepost.de/philatelie/informationen/a...

Nie wykluczam, że w kręgach filatelistycznych stosowana jest inna nazwa.
Z innych źródeł (sprzed epoki internetu) pamiętam, że, gdy Gdańsk był Freie Stadt Danzig, to istniała Landespostdirektion Danzig.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 166