KudoZ home » German to Polish » Other

Merkliste

Polish translation: lista zapamiętanych (przechowalnia)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Merkliste
Polish translation:lista zapamiętanych (przechowalnia)
Entered by: A_Lex

08:17 Jul 18, 2005
German to Polish translations [PRO]
Other
German term or phrase: Merkliste
Zur Merkliste:
- Produktanfrage zu folgenden Artikelnummern
- Diesen Artikel aus der Merkliste löschen
- Details zu diesem Artikel anzeigen

lista ulubionych?
Klet
lista zapamiętanych
Explanation:
propozycja

http://www.inveshop.pl/?page=pomoc
Zapamiętane
Każdy artykuł znajduj±cy się w koszyku można zapamiętać, klikaj±c: "zapamiętaj >". "Lista zapamiętanych" służy do przechowywania produktów, których na razie nie chcemy kupować;"zapamiętujemy" je na przyszło¶ć. Ceny towarów dostępnych dłużej w ofercie spadaj±, więc lepiej nie tracić z oczu tych, które s± dla nas atrakcyjne. Wybrane pozycje można dowolnie przemieszczać pomiędzy list± zapamiętanych, a koszykiem,korzystaj±c z czerwonych napisów ze strzałkami.

http://www.google.pl/search?q=lista zapamiętanych&sourceid=m...
Selected response from:

A_Lex
Poland
Grading comment
dziękuję za wszystkie propozycje, ta jednak podoba mi się najbardziej
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Lista ulubionych / Lista Ulubione
Marcel Malorny
4przechowalnia
Radello
4lista zapamiętanych
A_Lex
3 -2Lista zakupówrjz


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lista zapamiętanych


Explanation:
propozycja

http://www.inveshop.pl/?page=pomoc
Zapamiętane
Każdy artykuł znajduj±cy się w koszyku można zapamiętać, klikaj±c: "zapamiętaj >". "Lista zapamiętanych" służy do przechowywania produktów, których na razie nie chcemy kupować;"zapamiętujemy" je na przyszło¶ć. Ceny towarów dostępnych dłużej w ofercie spadaj±, więc lepiej nie tracić z oczu tych, które s± dla nas atrakcyjne. Wybrane pozycje można dowolnie przemieszczać pomiędzy list± zapamiętanych, a koszykiem,korzystaj±c z czerwonych napisów ze strzałkami.

http://www.google.pl/search?q=lista zapamiętanych&sourceid=m...

A_Lex
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34
Grading comment
dziękuję za wszystkie propozycje, ta jednak podoba mi się najbardziej

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przechowalnia


Explanation:
Rozumiem, że chodzi o tłumaczenie interfejsu sklepu interneotwego.
Taką nazwę stosuje np. Merlin.pl i chyba dobrze oddaje jej funkcję.
Np. "Dodaj do przechowalni".


    Reference: http://www.merlin.com.pl/frontend/towar/413519
Radello
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -2
Lista zakupów


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 7 mins (2005-07-18 20:24:52 GMT)
--------------------------------------------------

Dokładnie tak jak ty to definiujesz, negatywnie, ja rozummiem ten termin pozytywnie: towary, które wpisuję na listę, bo może je kupię. Sytuacja portalu handlowego jest wła¶nie taka; zwykle mówi się tam o \"koszyku\" - i to ma tę sam± funkcję.

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 108

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  A_Lex: nie zgadzam siê, po wyj¶ciu ze sklepu, rzeczy w koszyku, które nie zosta³y kupione, przepadaj± i trzeba ich szukaæ od nowa. Funkcjê, o której piszesz, spe³nia przechowalnia lub lista, o której piszê powy¿ej.
51 mins

disagree  Radello: Koszyk, przechowalnia, lista zakupów to trzy zupe³nie odmienne terminy. Lista zakupów to przegl¹d ju¿ dokonanych transakcji.
17 hrs

3962 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Lista ulubionych / Lista Ulubione


Explanation:
w niektórych kontekstach może funkcjonować także "Lista ulubionych" (w domyśle produktów, artykułów etc.)

Marcel Malorny
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman