KudoZ home » German to Polish » Other

Ballsportarten

Polish translation: tu: sporty zespołowe


16:18 Feb 23, 2006
German to Polish translations [PRO]
Other
German term or phrase: Ballsportarten
Po prostu, ktoś lubi Ballsportarten.
Nie znam odpowiedniego określenia zbiorczego w polskim.
Magdallena
Polish translation:tu: sporty zespołowe
Explanation:
Pprawdopodobie chodzi o to, że ktoś lubi sporty zespołowe.
W tych dyscyplinach piłka jest wszechobecna. Wyjątek: hokej na lodzie.
Selected response from:

Tomasz Sieniuć
Poland
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1tu: sporty zespołowe
Tomasz Sieniuć
3gry z pilką
klick


Discussion entries: 4





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
tu: sporty zespołowe


Explanation:
Pprawdopodobie chodzi o to, że ktoś lubi sporty zespołowe.
W tych dyscyplinach piłka jest wszechobecna. Wyjątek: hokej na lodzie.


Tomasz Sieniuć
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 71
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Kwasnik: Na to wyglada :)
25 mins
  -> Dzieki

neutral  Aga Blazek: a golf, squash, tenis ziemny i stolowy, badminton...no z tym ostatnim to przesadzilam:))
32 mins
  -> Mysle, ze lepiej nie probowac tlumaczyc tego doslownie, tylko sprawdzic kontekst i poszukac polskiego odpowiednika. Pozdr.

neutral  klick: zespolowe to też przeciaganie liny, a tu mamy pilkę
1 day22 hrs

2 days1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gry z pilką


Explanation:
http://www.maraton.home.pl/pub101x.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2 days1 hr (2006-02-25 17:19:28 GMT)
--------------------------------------------------

Naglak Z. – Gry z piłką jako dyscypliny sportu. Człowiek i Ruch – Human Movement. AWF Wrocław 2001, 1(3), 14-21.

klick
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 194