KudoZ home » German to Polish » Other

Bestandteile oder Zersetzungsprodukte nach Pkt. 10 mit arbeitsplatzbezogenen, zu

Polish translation: patrz nizej


08:57 Mar 20, 2002
German to Polish translations [PRO]
/ Chemie/Technik
German term or phrase: Bestandteile oder Zersetzungsprodukte nach Pkt. 10 mit arbeitsplatzbezogenen, zu
Proponujê t³umaczenie:
Sk³adniki produktu lub produkty jego rozk³adu, dla których obowi¹zuj¹ wartoœci graniczne stê¿enia na miejscu pracy, wymagaj¹ce nadzoru, zgodnie z punktem 10

Proszê o opiniê, ew. kontrpropozycje (dotyczy wskazówek bezpieczeñstwa dla substancji chemicznych)
Jerzy Czopik
Germany
Polish translation:patrz nizej
Explanation:
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=windows-1250">
Składniki lub produkty rozkładu (substancji*) wg punktu 10, dla których obowiązują wymagające nadzoru wartości graniczne (stężenia**) dla określonego miejsca pracy

* Nie napisałbym "produktu", bo to nieładne powtórzenie. Ale chyba można opuścić to słowo yupełnie, bo przecież w tekście niemieckim też nie ma, a chyba z kontekstu wiadomo, o co chodzi.
** Chyba też można opuścić na tej samej zasadzie jak wyżej, ale może też zostać.




--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-20 09:25:11 (GMT)
--------------------------------------------------

Robie ostatnio eksperymenty z HTML na stronach ProZ.com, a niektore nie wychodza, jak np. tu. Przepraszam. :-)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-20 09:29:51 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Poczekalby Pan 2 minuty z punktami....
Selected response from:

Uwe Kirmse
Grading comment
Dankeschön - werde ich entsprechend ändern
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4jeszcze raz to samo, tylko czytelnie
Uwe Kirmse
4patrz nizej
Uwe Kirmse


Discussion entries: 2





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
patrz nizej


Explanation:
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=windows-1250">
Składniki lub produkty rozkładu (substancji*) wg punktu 10, dla których obowiązują wymagające nadzoru wartości graniczne (stężenia**) dla określonego miejsca pracy

* Nie napisałbym "produktu", bo to nieładne powtórzenie. Ale chyba można opuścić to słowo yupełnie, bo przecież w tekście niemieckim też nie ma, a chyba z kontekstu wiadomo, o co chodzi.
** Chyba też można opuścić na tej samej zasadzie jak wyżej, ale może też zostać.




--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-20 09:25:11 (GMT)
--------------------------------------------------

Robie ostatnio eksperymenty z HTML na stronach ProZ.com, a niektore nie wychodza, jak np. tu. Przepraszam. :-)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-20 09:29:51 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Poczekalby Pan 2 minuty z punktami....

Uwe Kirmse
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 474
Grading comment
Dankeschön - werde ich entsprechend ändern

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jeszcze raz to samo, tylko czytelnie


Explanation:
Skladniki lub produkty rozkladu (substancji*) wg punktu 10, dla których obowiazuja wymagajace nadzoru wartosci graniczne (stezenia**) dla okreslonego miejsca pracy

* Nie napisalbym "produktu", bo to nieladne powtórzenie. Ale chyba mozna opuscic to slowo zupelnie, bo przeciez w tekscie niemieckim tez nie ma, a chyba z kontekstu wiadomo, o co chodzi.
** Chyba tez mozna opuscic na tej samej zasadzie jak wyzej, ale moze tez zostac.

Uwe Kirmse
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 474