KudoZ home » German to Polish » Other

Eingangsstempel

Polish translation: datownik wpływu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Eingangsstempel
Polish translation:datownik wpływu
Entered by: Uwe Kirmse

21:53 May 20, 2002
German to Polish translations [Non-PRO]
German term or phrase: Eingangsstempel
Da gibt es eigentlich nichts zu erklären. Mir fällt nur gerade mitten in der Nacht die polnische Bezeichnung nicht ein.
Uwe Kirmse
To nie takie proste!
Explanation:
Na takim stemplu jest zwykle napis" "Wpłynęło" lub "Otrzymano".
Ale jak nazwać sam stempel?
Jest też zwykle data, więc często mówi się datownik, ale to nieścisłe, bo "datownik" może równie dobrze mieć tylko datę "20.05.2000", czasem jeszcze godzinę.
Chyba tylko opisowo.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-20 22:01:34 (GMT)
--------------------------------------------------

A, jeszcze chyba używa się \"stempel dzienny\".

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-20 22:02:31 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.bph.pl/dwnlds/klienci_indywidualni/sezam/Pelnomoc...

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-20 22:04:24 (GMT)
--------------------------------------------------

http://nettax.interia.pl/serwis/Publikatory/dunbp/2000/nr 5...

W sumie 37 linków ze stemplem dziennym.
Może tak?
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
O zmartwieniach w związku z przyznaniem punktów już napisałem gdzie indziej. Zostawiłem swoje tłumaczenie "datownik wpływu". Punkty po prostu dla pierwszej i dłuższej odpowiedzi. Jest to klasyczny przypadek, że chciałoby się podzielić te punkty>
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4stempel/pieczęć wpływu
Jerzy Czopik
4To nie takie proste!
Andrzej Lejman


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
To nie takie proste!


Explanation:
Na takim stemplu jest zwykle napis" "Wpłynęło" lub "Otrzymano".
Ale jak nazwać sam stempel?
Jest też zwykle data, więc często mówi się datownik, ale to nieścisłe, bo "datownik" może równie dobrze mieć tylko datę "20.05.2000", czasem jeszcze godzinę.
Chyba tylko opisowo.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-20 22:01:34 (GMT)
--------------------------------------------------

A, jeszcze chyba używa się \"stempel dzienny\".

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-20 22:02:31 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.bph.pl/dwnlds/klienci_indywidualni/sezam/Pelnomoc...

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-20 22:04:24 (GMT)
--------------------------------------------------

http://nettax.interia.pl/serwis/Publikatory/dunbp/2000/nr 5...

W sumie 37 linków ze stemplem dziennym.
Może tak?

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3748
Grading comment
O zmartwieniach w związku z przyznaniem punktów już napisałem gdzie indziej. Zostawiłem swoje tłumaczenie "datownik wpływu". Punkty po prostu dla pierwszej i dłuższej odpowiedzi. Jest to klasyczny przypadek, że chciałoby się podzielić te punkty>

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stempel/pieczęć wpływu


Explanation:
Nie żebym się z Andrzejem nie zgadzał, ale tak dla uzupełnienia...


    www.danskhus.dk/new/gb/grafik/ VAT_refund_application.doc
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229